קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים בגוגל

לרשות לקוחותינו צוות מומחים SEO בעלי ניסיון רב, מקצועיות והבנה מעמיקה בתחום.

צוות המומחים שלנו ידאג להתאים את האתר שלך לגוגל ולמנועי החיפוש האחרים ולהביא אותו לעמוד הראשון תוך זמן קצר!

אנו נדאג לא רק להביא אותך למקום הראשון, אלה גם לעלות את אחוזי ההמרה באתר, לשפר את חווית הגולש ולהגדיל את הרווחיות של העסק שלך.

מהו קידום אורגני?

קידום אורגני או בשפה המקצועית SEO הוא תהליך של אופטימיזציה באתר על מנת לקדם אותו גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. תוצאותיו של קידום אתרים אורגני נמדד ביחס למתחרים הישירים והעקיפים של תחום העסק. קידום אורגני הוא משחק סכום אפס, בו למי שיש יתרון תחרותי יטפס גבוה בסולם הדירוגים של גוגל והמתחרים ישארו מאחור.

קידום אורגני הוא תהליך ממושך והוא מושפע ממעל ל- 200 פרמטרים שונים של גוגל. ככל שמקדם אתרים מקצועי יותר ומנוסה, כך סיכויי ההצלחה להגיע למקום ראשון בגוגל גבוהים יותר. מקומות גבוהים בגוגל, משמע כניסות גדולות יותר של לקוחות שמתעניינים בשירותים שלכם.

לפי סטטיסטיקות אחרונות של גוגל כ- 56% מהאנשים ילחצו על התוצאה הראשונה וכ- 13% על התוצאה השניה, ורק 5% מהגולשים יעברו לעמוד השני בגוגל, ולכן חשוב לבצע באתר קידום אורגני כדי להיות כמה שיותר גבוה בעמוד הראשון בגוגל.

    רוצה לקבל הצעת מחיר?



    10 הדיברות בקידום אורגני

    קיימים הרבה יותר אלמנטים שמשפיעים על תהליך קידום אורגני. גוגל מדרג אתרים לפי מאות פרמטרים לכן נתמקדם רק ברכיבים המרכזיים:

    1. תוכן 
    תוכן האתר מבין המרכיבים החשובים והמשפיעים ביותר בקידום אורגני של האתר. חשוב להקפיד להעלות תוכן מקורי, איכותי ובעל ערך גבוה לגולשים. כדאי לשמור על עקביות בהעלאת התוכן. למשל, פעם בשבוע לעדכן את הגולשים במדריך או טיפים, או לשתף קוראים במאמר מעניין.

    2. קישורים
    לקישורים יכולת לקשר בין חלקים שונים של האתר ולהנגיש לגולשים מידע נוסף. באמצעות הקלקה על הקישור, הגולש עובר לעמוד חדש. בנוסף, הוספת קישורים באתר מסייע לגוגל לסרוק טוב יותר את האתר שלכם. מערך קישורים פנימי חכם ונכון משפיע על קידום האתר וחוויית הגלישה בו.

    3. היררכייה
    היררכיית האתר משרתת את שני צידי המתרס:
    גולשים (שהם הלקוחות הפוטנציאליים) שמתמצאים בקלות באתר וגולשים בצורה אינטואיטיבית וחופשיה, ובכך נשארים זמן רב יותר באתר מה שגורם להמרות גבוהות יותר באתר, ומנוע חיפוש גוגל שסורק בצורה יעילה יותר אתר במידה והיררכיית האתר בנויה בצורה נכונה וידידותית.

    4. עיצוב גרפי
    הלימה בין צבעים, שילוב תמונות, סוג וגודל פונטים, מיקום אלמנטים שונים באתר משפרים את חווית הגלישה של הלקוח הפוטנציאלי, הופכים את הביקור למהנה יותר ומגדילים את שיעורי ההמרה באתר.

    5. עיצוב אינטרקציה
    אחד מהמרכיבים של חווית משתמש (User Experience) שאחראי על איכות הקשר שנוצר בין מערכת האתר לאדם. אתר אינטרנט היא מערכת שאינה יכולה להביע רגשות או להשיב לגולש על שאילותיו. עיצוב אינטרקציה באתר נועד לשפר את האמון בין הגולש לאתר. ניתן לעצב את הקשר עם הגולש באמצעות הוספת צ'אט, טפסים ליצירת קשר, תיבת דואר לשליחת הודעה, הוספת עמודים חיוניים כמו מדיניות האתר, מידע על מוצרים, משלוחים, אחראיות ועוד. אנשים תמיד יחזרו לאתר שמשדר אמינות, ביטחון רכישה וגלישה באתר.

    6. התאמה לניידים
    כיום רוב האנשים גולשים באמצעות מכשירים ניידים, לכן אסור להתעלם מהעובדה הזו, ולכן חשוב לדאוג לחווית גלישה בגרסה הסלולארית ולהתאים עיצוב לניידים.

    7. מהירות
    אנשים רוצים לקבל מידע כמה שיותר מהר וככל שמהירות האתר תהיה טובה יותר, כך יותר אנשים יכנסו לאתר שלכם ויצרכו את השירותים/מוצרים. גוגל מודדים את איכות האתר בין היתר, על פי מהירות האתר. כדאי להשקיע בזמן טעינה של האתר כדי לקבל תיעדוף מצד גוגל למקומות גבוהים יותר של האתר שלכם.

    8. תמונות
    הן תוכן ויזואלי שמאריך משמעותית זמן שהייה באתר, ממחיש טוב יותר את המוצר/שירות ועוזר לגוגל להבין טוב יותר את נושא האתר. לבוטים של גוגל יש יכולת לסרוק תמונות ולקטלג אותם לפי נושאים, כך גם אם הלקוח הפוטנציאלי מחפש מוצר או שירות בגוגל תמונות, הוא יכול להיכנס לאתר שלכם כי לחץ על התמונה שהוצגה לו בגוגל.

    9. מילות מפתח
    מחקר מילות מפתח הוא הדבר הראשון שעושה כל מקדם אתרים לפני שניגש לעבודת קידום. מילות מפתח משולבות בתוך תוכן האתר כדי לקדם עמודים בגוגל. שילוב המילים חייב להתבצע לפי כללי SEO, אחרת אין להן שום משמעות בקידום.

    10. עבודה עם חברה מקצועית
    קידום אתרים הוא תהליך לא פשוט, אשר מצריך מקצועיות, מיומנות ותמיד להיות עם אצבע על הדופק. לכן קידום האתר בחברה מקצועית יכול להבטיח את הצלחת קידום האתר.

    קידום אורגני דירוגים בגוגל

    מי צריך קידום אורגני?

    אם אתה בעל עסק, מנהל שיווק, איש מכירות, גם אם אתה פונה לשוק הישראלי הקטן, תרצה להופיע כמה שיותר גבוה בגוגל. מדי יום מתבצעות עשרות אלפי פעילויות שונות בגוגל על ידי הגולשים. כל תחום מתחרה עם מאות או אלפי אתרים אחרים וכולם מתחרים על תשומת ליבם של הגולשים, וגם של גוגל. המטרה שלכם, להופיע כמה שיותר גבוה בגוגל בתחום שלכם. ללא ההבדל בסוג האתר: אתרי תדמית, אתרי חנות, אתרי חדשות, פורטלים, בלוגים, אתרי אינדקס… כולם רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל. היתרון הגדול של קידום אורגני הוא שימור המקום הגבוה לאורך זמן. ברגע שהאתר מגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל, הוא יכול להתברג במקום הזה גם במשך שנים רבות.

    למה בכלל לעשות קידום אורגני לאתרים?

    תהליך קידום אורגני זאת השקעה שיכולה מהר מאוד להתחיל להניב פירות. כאשר העמוד מדורג במקום ראשון, מעל ל- 50% מהגולשים לוחצים על התוצאה הראשונה. רוב האתרים שמדורגים גבוה בגוגל זוכים בנתח לקוחות מאסיבי. אנשים שנכנסים לאתר מתוצאה אורגנית הם בדיוק האנשים שרוצים לעשות אתכם עסקים. תוצאותיו של הקידום האורגני יכולים להישמר לאורך מספר חודשים ואף למספר שנים. לעומת פרסום ממומן שמביא תוצאות מיידות, אך ברגע שמפסיקים לממן קמפיינים ממומנים, גם פניות מאנשים מפסיקות להגיע.

    קידום אורגני לא מת?

    קידום אורגני שונה בתכלית ממה שהוא היה בעבר. אם ממשיכים לקדם אתר בשיטות המיושנות שהיו מקובלות לפני שנים רבות, האתר לא יתקדם ואף עלול להיגרם לו נזק בלתי הפיך. קידום אורגני היום, דורש היכרות מעמיקה עם עולם ה- SEO, יכולות אנליטיות גבוהות, יכולת ניתוח דוחות, יצירתיות ומקוריות, בחלק מהמקרים ידע והבנה בתכנות, הבנה בתחומים נוספים כמו עיצוב וחווית משתמש, יכולת לראות תמונה רחבה ופרטים קטנים, עבודה עם מגוון כלים ויכולת חשיבה אסטרטגית כדי להצליח בתהליך של קידום האתר. אז, האם קידום אתרים מת? לא, ונראה שהוא ישאר איתנו לעוד הרבה שנים קדימה.

    כמה זמן נמשך קידום אורגני?

    קידום אורגני הוא תהליך ומושפע ממאות פרמטרים שונים של גוגל. ככל שמקדמים אתר עם תחרות גבוהה, כך קידום אורגני יכול לקחת יותר זמן. קידום אתר עם תחרותיות נמוכה עד בינונית יכול לקחת בין שלושה לשישה חודשים. עסק שפועל בזירה מאוד דינמית ותחרותית יכול להגיע לעמוד הראשון בגוגל אחרי חצי שנה ובחלק מהמקרים גם אחרי שנה.

    איך בודקים תוצאות הקידום האורגני?

    כל בעל עסק מעוניין לקצור את הפירות בסוף התקופה. מה שכל בעל עסק רוצה לראות בסופו של תהליך קידום אורגני מוצלח, היא צמיחת העסק וגידול בהכנסותיו. זה יכול לבוא לידי ביטוי בגידול בהזמנות באתר או בהזמנות טלפוניות, גידול בלידים (פניות) מטופס להשארת פרטים באתר. הצלחה של קידום אורגני נמדדת גם בכמות הכניסות שהולכת וגדלה עם הזמן באתר, זמן ביקור ממוצע שמתארך עם הזמן, צפיה ביותר עמודים באתר, שיפור נתונים סטטיסטים נוספים בעקבות קידום אורגני איכותי ומיקומים גבוהים יותר של האתר. קיימים מגוון כלים שמאפשרים לעקוב אחר מיקומי האתר: ZEFO, כל-יום ו- Rank Ranger הם רק חלק מהם. שימוש בכלים נוספים כמו גוגל אנליטיקס מאפשרים איסוף וניטור נתונים סטטיסטיים שחשובים לביצוע פעולות מיטוב (אופטימיזציה) ובניית אסטרטגיה עסקית לטווח ארוך.

    מיקומים קידום אורגני

    קידום אורגני לאתרי תדמית

    אתר תדמית הוא חלק מאסטרטגיה שיווקית של כל עסק. אתרי תדמית הם כרטיסי ביקור של העסק וככל שהאתר יהיה מעוצב בצורה מקצועית ומזמין יותר, כך יותר לקוחות פוטנציאליים ירצו לעשות אתכם עסקים. כדי שכמה שיותר אנשים יחשפו לשירותי העסק שלכם, חשוב לקדם אותו בגוגל. אחת המטרות החשובות של אתר תדמית היא הנעה לפעולה ישירה. למשל, חיוג לבעל העסק או השארת פרטים בטופס. מטרה נוספת היא משיכת לקוחות חדשים. ככל שהאתר יהיה מדורג גבוה יותר, מעוצב בצורה מקצועית, אטרקטיבי יותר, עם תוכן אמין ומקצועי, בסופו של התהליך האנשים ירצו להשאיר את פרטי הקשר שלהם כדי שתצרו עמם קשר.

    קידום אורגני לאתרי חנות

    קידום חנות וירטואלית מחייבת לרדת לפרטי פרטים כדי להגיע לתוצאות. חשוב לא לחזור על אותם תכנים באתר, להקפיד להעלות תוכן ויזואלי מכווץ ובפרופורציות מתאימות כדי לא להעמיס על המערכת, לבנות היררכיה נכונה, להוסיף דפי מוצר ייחודיים, ולדאוג לחווית משתמש באתר שמורגשת מאוד בכיס באתרי איקומרס (e-Commerce). 

    אחד הדברים החשובים באתרי מסחר אלקטרוני הם ייחודיות של דפי המוצר. רוב האתרים משתמשים באותו תוכן בדיוק במוצרים שלהם, אותו מפרט, אותו תיאור, אותה כותרת, אותם פרטים. אם רוצים לקדם אתר חנות, כדאי שהתוכן בדפי מוצר יהיה ייחודי ככל שניתן ולא להשתמש בדיוק באותו התוכן שמופיע באתרים אחרים. גוגל מאוד מחמירה בעניין של איכות תוכן, ולכן מומלץ לכתוב טקסט מקורי לכל מוצר ומוצר.

    סוכנות דיגיטל מובילה בקידום אורגני

    כסוכנות מובילה לשיווק ופרסום באינטרנט, יחד עם ידע מצטבר רב ערך וצוות מקצועי, נבצע אנליזה של כל אתר בצורה מדוקדקת ומקצועית, נמקסם את הנוכחות שלכם במרחב הדיגיטלי של פעילותכם העסקית בצורה האפקטיבית ביותר. אנחנו לא מאמינים בנוסחת הקסם. אנו יושבים עם כל לקוח, מנתחים את צרכיו, מטרות העסק ובונים תכנית שתתאים לעסק שלכם. 

    חברת פוקסי עושה את עבודתה נאמנה על מנת שתקבלו כמה שיותר טראפיק וחשיפה גדולה של לקוחות פוטנציאלים לאתר, כדי שתוכלו לצמוח ולהגדיל את הכנסות החברה.

     

    מוזמנים להשאיר פרטים בטופס צור קשר ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?



      שינוי גודל גופנים