קידום אתרים אורגני לאדריכלים בעל מאפיינים דומים לקידום אורגני של עסקים אחרים, אך קיימים דברים שמבדלים את הקידום של אתרי אדריכלים/ארכיטקטורים משאר העסקים.
לפני הכל… הפכו אתר שלכם לידידותי לגוגל
קידום אורגני מורכב מהרבה תהליכים, חלקם טכניים וחלקם מורכבים ודורשים השקעת זמן ומשאבים. כדי לקבל תוצאות רצויות ולהופיע בעמוד ראשון בגוגל כדי להתחיל לקבל פניות מלקוחות איכותיים – חשוב לבנות תכנית לקידום אתר אדריכל לאורך זמן. קידום אתר לאדריכל בידי מקדם מקצועי ומנוסה יגרום לגידול בכניסות לאתר ולפניות חמות של לקוחות מתעניינים בשירותי האדריכל.
כדי שזה יקרה, כמובן חייבים אתר אינטרנט. אנשים רבים חושבים ששיווק העסק נגמר בבנייה של האתר. כמובן שזאת חשיבה מוטעית. בניה של אתר מודרני וידידותי ככל שיהיה לא מספיקה על מנת לגרום לגוגל לדרג אתכם בעמוד ראשון בתוצאות החיפוש. האתר שלכם צריך להיות ידידותי למנוע חיפוש גוגל, כדי שגוגל יעדיף להציג אתכם במקומות הגבוהים ולא את המתחרים שלכם.
מאפייני אתר ידידותי לגוגל:
- עיצוב פשוט ונעים לעין
- ניווט קל ונוח באתר
- דגש על חווית משתמש
- הוספת פיצ'רים להשארת פרטים
- תוכן מקצועי ומקורי
- קוד אתר תקין וללא שגיאות
- מותאם לטלפון הנייד
- מהירות האתר טובה
- תמונות מקצועיות
- חוות דעת של לקוחות
- תיק עבודות של אדריכל
- בלוג מקצועי
- עמודים מקושרים היטב באתר
- קישורים יוצאים לנכסים דיגיטליים נוספים של בעל העסק (פייסבוק, לינקדאין, יוטוב ועוד)
- ועוד
ניהול תוכן איכותי באתר
האתר של האדריכל משדר מקצועיות והתמחות של בעל העסק. אחד הדברים המרכזיים שעוזרים בהעברת המסר הנכון הוא ניהול תוכן מקצועי ומקורי שמחזק את אמינות האדריכל בעיני הלקוח הפוטנציאלי. תוכן סטטי נמצא בעמודים שונים של האתר כגון דף הבית, עמוד אודות, שירותי משרד אדריכלים, ומתוכן דינמי שעולה מדי כמה זמן בבלוג של האתר. פוסטים/כתבות/מאמרים שמועלים לבלוג באתר בעלי השפעה גדולה בקידום האתר. אחת הדרכים של גוגל למדוד את מקצועיותו של נותן השירות,היא באמצעות הערכת טיב התוכן המוצג באתר. ככל שהאתר יגיש מידע רלבנטי לגולשים, מעניין, מקצועי ועשיר, כך האתר שלכם יטפס גבוה בפירמידת התוצאות.
מומלץ להעלות תוכן לאתר בהתאם למחקר מילות מפתח שנעשה ע"י מקדם מקצועי. מחקר מילות מפתח נועד לברור ביטויים הכי רלבנטיים וכדאיים עבור האדריכל. תוצאות המחקר משפיעות הן על מבנה האתר, על היררכיה של האתר, תוכן שיוצג באתר והן על הופעת האתר בתוצאות החיפוש בגוגל בהתאם לחיפושים של הלקוחות. אם מקדמים נכון ביטויי מפתח, האתר יופיע בתוצאות הראשונות בגוגל, מה שיביא ליותר טראפיק לאתר, משמע יותר לקוחות מתעניינים בשירותי האדריכל – יותר פניות – יותר סגירת עסקאות – יותר הכנסות לעסק. כל למשל, אם משרדו של האדריכל שוכן בתל אביב והוא מתמחה באדריכלות ועיצוב פנים בתחום המגורים והמסחרי, אזי ביטויים כגון "אדריכל בתל אביב", "בנייני מגורים", "שימור מבנים", "דירות יוקרה" וכיו"ב מאוד רלוונטים לאותו משרד אדריכל. "אדריכלות נוף" או "אדריכל בצפון" אינם ביטויים רלבנטיים לאותו העסק, ולכן לא יבוזבז הזמן והתקציב לקידום אותם הביטויים. למרות היותם מקור תנועה לאתר, נעדיף לקדם ביטויים בעלי שיעור המרה גבוהים ובעלי כדאיות להגדלת רווח לעסק.
ליצור מעטפת של אמינות וסמכות מסביב לאתר
גוגל אמרו לא פעם כי התפקיד המרכזי של מנוע החיפוש הוא להנגיש את התוצאות האיכותיות והרלוונטיות ביותר עבור המשתמשים. ולכן מדי כמה זמן גוגל מעדכנים אלגוריטמים שלהם כדי "להעריך" את טיב האתרים ובהתאם לפרמטרים השונים לדרג אותם. אחד העדכונים החשובים שגוגל השיקו הוא ה- EAT. עדכון שמדרג אתרים מקצועיים, סמכותיים ואמינים גבוה בתוצאות החיפוש. כדי להפוך אתר של אדריכל לאחד כזה, חשוב לקשר אותו לאתרים איכותיים אחרים אם זה באמצעות הוצאת קישורים לאתרים סמכותיים חיצוניים לבין אם זה לקבל קישורים מאתרים סמכותיים ומקצועיים חיצוניים לאתר של האדריכל.
ניתוח נתונים ושיפור תוצאות
אנחנו בחברת פוקסי מאמינים במספרים ובנתונים. עבודת קידום טכני יכול לעשות כל אחד, אך אין חכם כבעל ניסיון. קידום אתר לא מורכב מדברים ברורים ומובנים מאליהם. קידום אתרים לאדריכלים הוא תהליך שמצריך מיומנויות ניתוח וניטור נתונים על מנת למטב ולמקסם את התוצאות. שימוש בכלים מתקדמים והיכרות מעמיקה עם עולם הקידום ושיטות קידום שונות יביאו לתנופה אמיתית של העסק באינטרנט ולכיבוש צמרת המיקומים בגוגל. להשיג את התוצאה ולקבל מייל פרגון מלקוח על פניות רבות דרך האתר, זה מה שגורם לנו לאושר האמיתי ולסיפוק מעבודות קידום מקצועיות ואיכותיות שאנו מספקים לקהל לקוחותינו.
רוצים לקדם אתר בגוגל? אתם יודעים מה לעשות 🙂 השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.